klachten voor de diagnose

Alles over blaaskanker, behandelingen, leven met een neoblaas of stoma, chemo, medicijnen, psycho oncologische zorg.

Moderators: kitty, Bergbaak17

kitty
Gebruiker

klachten voor de diagnose

Berichtdoor kitty » 03 jul 2016, 01:29

Ik was 49 jaar en al langere tijd moe en minder fit. Maar ik was ook in de overgang en had een drukke baan. Slecht slapen, 's nachts zweten. In mei kreeg ik pijn bij het plassen. Echt erge pijn, nog nooit eerder gehad. Gedacht werd aan een blaasontsteking. Ik kreeg 3 kuren die allen niet hielpen. De urine ging op kweek bij het lab. Men vond bloed in de urine. (ik kon dat zelf niet zien, dus denk dat het niet zo veel was). Omdat ikzelf dacht dat er qua constructie iets aan de hand zou kunnen zijn, verzakking ofzo, en omdat ik het wel heel erg zat werd. (Elke dag 3 a 4 keer hoog aan het plafond zitten van pijn bij het plassen) Kreeg ik een vaginale echo. Geen verzakking. De huisarts dacht aan droge slijmvliezen en ik kreeg een hormoonzalf. Uiteindelijk na 7 maanden stuurde ze me door naar de uroloog, die keek in mijn blaas en hoppa, we zagen het afwijkende weefsel.

Bij mij waren het dus 7 maanden lang pijn bij het plassen en daarvoor al langer moe en niet fit en zweten, maar ja daar geef je dan allerlei ander verklaringen voor, zoals de drukke baan en de overgang.
Als geest en hand samengaan, ontstaat er kunst. ~Leonardo da Vinci~